מערכות סינון מים

מערכות סינון מים
תוכן עניינים

אזרחי ישראל איבדו מעט את האמון במערכת משרד הבריאות, בעיקר כאשר מדובר במי שתייה ממי הברז. נציגי משרד הבריאות חוזרים פעם אחר פעם וטוענים כי מי הברז ראויים לשתייה ואינם מזיקים לגוף, אך המציאות קצת שונה בנושא, מכיוון שטעמם וצבעם של המים בברז אינם צלולים וטעימים וניתן לחוש בטעם ובריח את ההבדל בין מים מסוננים ממתקני מים לבין טעמם של מים אשר מופקים ממי הברז. בנוסף, מכשירים פשוטים לבדיקת איכות המים מעידים אחרת. דבר זה גורם לאנשים רבים להתקין בביתם מערכת סינון מים, או לרכוש מערכת בר מים המכילה בתוכה מסננים ופילטרים המיועדים לסנן את המים ממזיקים רבים.

מערכות סינון מיםתפקיד מערכות סינון מים

למערכות אלו תפקיד חשוב ויש להם השלכות רבות על טעמם של המים. ישנם מספר מטהרי מים ולכל אחד מהם תפקיד אחר. מערכת סינון ראשונית – נועדה על מנת לסנן את המים מפני חלקיקים גסים כמו – חול וחלודה. מערכת פחם – תפקידה לסנן את החומרים הכימיקלים הנמצאים במים ומערכת אוסמוזה אשר תפקידה לסנן את המים מכלור, מזהמים וחומרים שונים. כאשר משתמשים בשיטת אוסמוזה הפוכה, מקבלים מים צוננים ואיכותיים.

 

תחזוקת מערכות אלו והחלפת מסננים

את מערכות אלו, יש לתחזק ולהחליף מטהר מים או פילטר לפחות אחת לחצי שנה או שנה בהתאם לדרישת היצרן. את המסננים ניתן למצוא בחברות וחנויות שונות אשר מציעות מגוון רב של סוגי פילטרים ומסננים אותם ניתן להחליף באופן עצמאי לחלוטין. תוכלו לרכוש דרך חנויות רגילות, או דרך אתרי אינטרנט, שהיא למעשה חנות ורטואלית ברשת ולהזמין את הפילטר או המסנן המתאים למערכת המים שלכם. לאור המבחר הרב וריבוי הספקים, ניתן למצוא מחירים שונים ופערים בין החברות, כך תוכלו לבצע  השוואת  מחירים, למצוא את הדיל הטוב והמשתלם ביותר ולהזמין את המסנן דרך אתר האינטרנט.

את החלפת המסננים, ניתן לבצע באופן עצמאי, כמובן שניתן למצוא חברות אשר מציעות שירות של טכנאי להחלפת הפילטרים או המסננים, אך עם קצת ידע טכני, ניתן לבצע זאת באופן עצמאי לחלוטין. אך מי שאינו בקיא בתחום, יוכל תמיד להעזר בשירותי טכנאי להחלפת המסנן.

 

New_logo_bereshit_highrez2רוצה לשמוע עוד? אנחנו כאן בשבילך

פקס: 077-0888555 | דוא:ל: [email protected]

טלפון: 03-6444476נייד: 052-8209838

כתובתנו: משעול הולצברג 18, פתח תקווה


שיתוף:

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן