בר מים ביתי

בר מים ביתי
תוכן עניינים

 בר מים ביתיכאשר חושבים על יתרון מים קרים וצוננים בבית, ישנן שתי אפשרויות: האחת היא לרכוש בקבוקי מים מינרליים והשנייה היא – לרכוש בר מים המספק מים צלולים ונקיים בכל שעות היממה. מים הוא משאב חשוב לאדם וכמובן שאנשים הפנימו כי מי הברז, אינם מושכים בטעמם לשתות מהם בגלל טעמם וריחם הלוואי. מעבר לך, במי הברז ישנם רעלים שונים, חומרים כימיקלים והם אינם בריאים לשתייה. טוב כמובן שסחיבת בקבוקי מים, היא די מתישה וצריך יד שרירית לסחוב שישית מים שנגמרת די מהר בקיץ הלוהט, כך שנותר לכם לעשות את הצעד הנבון ביותר ולרכוש בר מים ביתי.

כל הסיבות לרכוש בר מים

מים מסוננים כל יום כל הזמן – מתקן מים מכיל בתוכו מסננים ופילטרים מיוחדים שתפקידם לסנן את המים היוצאים מהמתקן ותוכלו לחוש כבר בלגימה הראשונה בהבדל בטעמם. המסננים מרחיקים מהמים אבנית, חול, חלודה, חומרי הדברה, כלור, חיידקים ועוד חומרים שונים שאינם בריאים לשתייה.

מים קרים וחמים

התקנת בר מים מכילה שני ברזים אחד קרים והשני חמים, כך תוכלו ליהנות ממים קרים וצוננים כל היום ואף להכין משקאות חמים בכל זמן שתרצו. במתקנים החדשים, ניתן למצוא כפתור מיוחד שתפקידו להרתיח את המים תוך שניות ספורות, כך תוכלו ליהנות במהירות האפשרית ממים חמים ללא צורך בקומקום חשמלי.

ברז בטיחות לילדים

במתקני המים מותקן מנגנון בטיחות לילדים קטנים, כך תוכלו להיות בטוחים כאשר ישנם ילדים קטנים בבית.

שלל עיצובים מרהיבים

כיום ניתן למצוא מתקנים יפיפיים וקומפקטיים במגוון רב של צבעים מרשימים, כך תוכלו בקלות להתאים את המתקן לעיצוב המטבח ולהעניק לו מראה יוקרתי ומרשים. מעבר לצבעים מרשימים, תוכלו למצוא את המתקנים במגוון פיתוחים חדשניים עם הוראות הפעלה בעברית והתראות שונות המוצגות על גבי צג דיגיטלי.

נוחות בלתי מתפשרת

בר מים הוא ללא ספק נוח מבחינת שימוש בו, העיצוב המרשים וחיסכון בזמן יקר ומשאבים. מדובר במתקנים ידידותיים לסביבה, בשל כך שהם חסכוניים באנרגיה, כך גם הרווחתם מתקן נוח וגם חסכוני.

New_logo_bereshit_highrez2

רוצה לשמוע עוד? אנחנו כאן בשבילך

פקס: 077-0888555 | דוא:ל: [email protected]

טלפון: 03-6444476נייד: 052-8209838

כתובתנו: משעול הולצברג 18, פתח תקווה


שיתוף:

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן