מערכת אוסמוזה הפוכה

תוכן עניינים

שיטת אוסמוזה הינה תופעה של מעבר מים דרך כלי מסוים אשר חוסם חדירת חומרים מזיקים הנמצאים במי הברז. את מי הברז אומנם ניתן לראות בכל מקום ובסיבוב של הברז ניתן למזוג מים לכוס שתייה ולשתות, אך מי הברז מכילים בתוכם רעלים רבים וחומרים שאינם בריאים לגוף האדם. מסיבות אלו, ניתן לראות בשוק מערכות מים שונות כדוגמת מערכת אוסמוזה הפוכה, שתפקידה לטהר את המים, לסנן אותם ולהביא עבורכם מים צלולים ובריאים לשתייה.

מערכת אוסמוזה הפוכהמהי למעשה מערכת אוסמוזה הפוכה?

מדובר בתהליך חשוב ביותר של מעבר המים דרך תמיסה מסוימת דרך מסנן אשר לוכד את  התמיסה בצד אחד ומאפשר מעבר של ממס טהור לצד השני. על מנת לבצע את תהליך אוסמוזה הפוכה, יש צורך להשתמש בממברנה חדירה למחצה שתפקידה לאפשר מעבר ממס ולא מומס, תהליך זה דורש הפעלת של לחץ על המים המועברים. על ידי שיטה זאת, המים מתקבלים צלולים ונקיים לשתייה וזאת ניתן להבחין בטעם המים ובריחם.

 

מערכת אוסמוזה הפוכה ביתית

מערכת אוסמוזה הפוכה משמשת להתפלת מים, אך ניתן לראות אותה גם במתקני מים בייתים או משרדיים במספר שלבים המיועדים לסנן את המים היטב. השלבים הם – מסנן מכני ראשוני לסינון חלקים גדולים יחסית כמו חול וחלקיקים גדולים, מסנן פחם פעיל ומערכת אוסמוזה הפוכה. את מערכות אלו מתקינים בתוך מתקני ברי מים ואין צורך להוסיף להם משאבת לחץ מים מכיוון שהם משתמשים בכבידה למען יצירת לחץ חיצוני על המים.

רבים טוענים כי מערכות טיהור מים מסוג אוסמוזה הפוכה הן הטובות והיעילות ביותר בשוק.

חשיבות איכות המים וסינונם

כאשר בוחרים באופציה של רכישת מתקני מים או בר מים, הנכם עושים את הבחירה הנכונה, מעבר לכך שאתם מקבלים מים איכותיים ומסוננים על ידי מערכות מקצועיות המטהרות את המים, מדובר במתקנים נוחים לשימוש ואף הם מגיעים בעיצובים מרשימים אותם ניתן להציב בכל מקום. המתקן הינו פרקטי ביותר לבתים פרטיים, משרדים ומקומות ציבוריים, מכיוון שתמיד ניתן למצוא בהם מים קרים וצוננים לשתייה ואף ברז מים חמים להכנת משקאות חמים. מסיבות אלו, מתקנים אלו נעשו פופולריים וניתן לראותם במקומות רבים.
 

New_logo_bereshit_highrez2רוצה לשמוע עוד? אנחנו כאן בשבילך

פקס: 077-0888555 | דוא:ל: [email protected]

טלפון: 03-6444476נייד: 052-8209838

כתובתנו: משעול הולצברג 18, פתח תקווה


שיתוף:

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן