מענה אנושי מהיר - מקסימום עד שעה

צוות מקצועי העומד לרשותכם

המחירים הנמוכים ביותר

מסנן אבנית לבית

מחפשים מסנן אבנית דירתי? מסנן אבנית לבית? מבחר מוצרים נוגדי אבנית בהתקנה מקצועי, ובמחירים ללא תחרות. אנו מבינים את החשיבות של מים נקיים וטהורים ולכן אנו מציעים רק את המוצרים האיכותיים ביותר. מבחר מוצרים נוגדי אבנית מהשורה הראשונה אשר נועדו לספק לכם את איכות המים הטובה ביותר.

עם מסנן אבנית לבית – אין יותר אבנית במים!

במי הברז ישנה אבנית רבה אשר מצטברת עם השנים בצינורות המים. אבנית כשלעצמה, היא אינה בריאה לגוף האדם וישנו חשש רב לנזק שיכול להצטבר בגוף ממנה.

אבנית במים קיימת וניתן לראות זאת כאשר מרתיחים מים בקומקום חשמלי או בפינג’אן חתיכות אשר מצטברות עם הזמן בדפנות הקומקום.

אבנית במים גורמת למים להיות פחות נקיים ופחות בראים לגופנו. בדיוק בשל סיבות אלו, ניתן למצוא בשוק מסננים רבים היעילים להעלמת האבנית וכן שיטות שונות להפחתת האבנית במי השתייה.

ברוב המקרים מתקינים מסנן אבנית דירתי ייחודי למניעת אבנית בכניסה לבית.

סוגים שונים של מערכות היעילות לטיהור המים מאבנית

מסנן אבנית לבית שהוא יעיל, מסנן בין היתר גם אבנית אך רצוי לבחור אחד ייחודי בכניסה לבית בנוסף לסינון מי השתיה.

כיום ניתן למצוא בשוק מגוון רב של מערכות טיהור מים היעילות לסילוק אבנית במים.

כאשר רוכשים מערכות טיהור מים ביתיים, חשוב להקפיד על מערכת המספק גם את מניעת האבנית במי השתייה ובאופן גורף במי הברז בביתכם.

מערכות אלו מכילות בתוכם גם מסננים אשר יעילים לסילוק חומרים שונים במים כמו חול, חלודה, כלור, חומרים כימיקלים, חיידקים טפילים ועוד מזיקים שונים במי השתייה.

ישנם אף מערכות המכילות בתוכן  כדורי סיליפוס אשר תפקידם למנוע את כניסת האבנית למים והם מונעים חדירת אבנית על ידי פירוק מבנה של מרכיבי האבנים.

לתיאום התקנה ופרטים נוספים על מסנן אבנית דירתי,
חייגו עכשיו – טלפון: 03-6444476 | נייד: 052-8209838

כיצד למעשה נוצרת אבנית במים בצנרת?

בעיית האבנית במי ישראל הינה בעיה ידועה מזה שנים רבות. האבנית עצמה נוצרת מחימום מים.

את האבנית ניתן לראות בצנרת הביתית, האבנית נצמדת לדפנות צנרת המים בעיקר בברז מים החמים ועם הזמן היא מקטינה לחלוטין את קוטר צינור המים.

דבר זה יכול לגרום לירידה בלחץ המים בביתכם ובמקרים מסוימים לסתימה בצינור עצמו. במצב זה, אין מנוס ויש צורך להחליף את צנרת המים כולה.

ניתן להימנע ממצב זה על ידי מסנן אבנית דירתי או מסנן אבנית לבית.

אבנית במים, נזקים והשלכות

יש לציין כי אי טיפול באבנית במים, יכול לגרום במקרים מסוימים לבעיות רבות ונזקים חמורים בעיקר בדודי שמש ובצינורות מים, שהרי האבנית יכולה לחסום את חדירת המים ולגרום לסתימה.

מסיבות אלו, מומלץ שלא להקל ראש בנושא, גם לטובת בריאותכם, שהרי אבנית היא מסוכנת לגוף האדם,  על מנת למנוע מקרים של נזקים חמורים למוצרי חשמל ולצינורות מים בביתכם, ולפנות למסנן אבנית ביתי באופן מידי. 

קראו גם: מסנן מים דירתי | בנק מים לאתרי בניה

גלילה לראש העמוד
שליחת הודעה
Scan the code