בר מים רצפתי – כשהשיש במטבח קטן מידי, בר רצפתי!

בר מים רצפתי
תוכן עניינים

שוק ברי המים בישראל ממשיך לגדול בשנים האחרונות ולהציע פתרונות חדשניים ומקוריים עבור סינון, קירור וחימום של מים. אנו עדים לצמיחה גוברת של הצעות מהחברות שונות בשוק עבור ברי מים מתקדמים. ברים המכילים אפשרויות של בחירה בין שתיה רגילה למוגזת, אפשרויות של עיצוב וחוויית משתמש נוחה יותר כדוגמאת ברים דיגטלים. כשבמוקד שאלת האכסון עבור בר המים שהיא גורם מרכזי בשיקול הלקוח ברכישתו. לפי הרציונל השיווקי תמיד יבחר הלקוח בבר האופטימלי עבורו מבחינת נוחות איכסונו ומיקומו בסביבה בה הוא רצוי. כך למשל משרדים רבים נוהגים לרכוש בר מים רצפתי כיוון שבמיקום בר המים במשרד גדול המקום שאותו תופס בר רצפתי אינו משמעותי והוא יותר נגיש ואינו דורש טיפולים משמעותיים. לעומת זאת משרדים קטנים ירכשו דווקא מיני בר שעומד על שיש או ארונית כיוון שמבחינתם מיקום בר מים רצפתי יתפוס ספייס גדול מדי במשרד. מציאת בר מים המתאים ביותר עבור כל לקוח דורשת הבנה נכונה של צרכי ואפשרויות הלקוח על מנת לחסוך בזבוז של זמן אנרגיה ומים.

 

 

בשבילי רק בר מים רצפתי

כאמור שוק המים מלאה במותגים ומוצרים וכולל מגוון רחב של אפשרויות, אולם לפני שנבין האם אכן הבר הרצפתי הוא זה המתאים לבית שלנו. אם אנחנו משתמשים פרטיים/משפחתיים בבר המים ככל הנראה שבר רצפתי אינו המוצר עבורנו. כיוון שבר זה מאפשר סינון כמות גדולה של מים לאורך זמן עם מעט טיפולים ושטח איכסונו של הבר הרצפתי גדול. אולם, קיימות משפחות רחבות שישמחו למוצר כבר רצפתי גם כיוון שעבורם בר כזה מאפשר סינון כמויות גבוהות יותר של מים וגם כיוון שלבר המים גם הילדים יכולים להגיע ללא עזרת מבוגר. על כן, חשוב להבין את המטרה שלשמה אנחנו צריכים את בר מים. לקוחות עסקיים שרוכשים ברי מים עבור משרדים, מרפאות ומרכזיים עיסקים יבחרו במקרים רבים בבר מים רצפתי, אפשר אפילו רצפתי עם ברז יחיד בלבד. כאשר לעתים משרדים נוטים לוותר על בר מים רצפתי גם עקב בעיית האחסון שיש להם ועל כן בוחרים גם הם במיני ברים שונים. על כל מקרה, חשוב לשים לב שבכל בר מים שתבחרו יהיו מערכות סינון מים איכותיות שיחזיקו זמן רב וייתנו לכם מים צלולים וטעימים.

בר מים ריצפתי - מי בראשית

בר מים רצפתי חוויה של מים

אחד המאפיינים הנוספים של בר המים עליו שמים דגש לקוחות רבים בבחירתם, הוא הנושא העיצובי. כיום החברות השונות שמות דגש על העיצוב המתקדם של בר המים מבחינת חיצונית ומבחינת חווית המשתמש הכוללת בו. ברי המים המוצעים נעים מברי מים דיגטליים המציעים חוויה גישה אינטרקטיבית ונוחה למשתמש, ועד ברי מים עם ממשק אנלוגי ועיצוב מרשים ביותר. גם בבחירה זו עולה שאלת המיקוד הצרכני. כמו בדוגמאת בר הרצפתי ניקח כעת את אפשרות הבר הרצפתי המעוצב. שהוא בעצם שידרוג של הבר הרצפתי עבור קהל מטרה אחר. כזה המעוניין בבר רצפתי אומנם חושש מהעיצוב המגושם בו הם מתאפיינים. צרכן שכזה יקנה את הבר הרצפתי במידה ויוצג לו כזה בעל חזות עיצובית מרשימה בלבד.

למעבר לעמוד ברי מים רצפתיים לחץ כאן 

 

חייגו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם

Please leave this field empty.


שיתוף:

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן