מערכות טיהור מים

מערכות טיהור מים
תוכן עניינים

מי הברז במדינת ישראל הם לכאורה נראים נקיים וצלולים, אך הם מכילים בתוכם לכלוך רב וחומרים כימים שונים ובערים מסוימות בארץ, הם אינם מומלצים לשתייה. מסיבות אלו יותר ויותר אנשים רוכשים מערכות טיהור מים או מתקני מים המכילים בתוכם מסננים רבים המיועדים לטיהור מי הברז ממזיקים וחומרים שונים, והם אלו שהופכים את המים לצלולים וטעימים יותר. מתקן מים יעיל אינו מסתיים ברכישת מיני בר יוקרתי ופופולארי אלא גם בפילטר מים איכותי וטוב.

שיטות סינון מים

ימערכת טיהור מים - מי בראשיתשנם סוגים רבים של מערכות טיהור מים העשויים על ידי מיטב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, לדוגמא:

מערכות טיהור מים עם פחם

תפקיד הפחם לטהר את המים ולנקות אותם מכלור ושאר תרכובות אורגניות שונות הנמצאות במי הברז בביתכם. הפחם יעיל בכך שהוא משפר פלאים את טעם המים וגם את ריחם, אך הפחם אינו מסנן את המים מחיידקים שונים ולכן נדרשים מסננים נוספים לניקוי החיידקים הנמצאים במי הברז.

 

פוליפרופילן

מדובר ברשת מיוחדת הנראית כמעין מסנן ועליו סיבים מיוחדים, תפקידם לסנן מהמים את הלכלוך הגס המצטבר בהם כמו למשל חלודה במים, חול ועוד גופים זרים נוספים העלולים להימצא במי הברז בביתכם.

מערכת טיהור מים אוסמוזה

מערכת האוסמוזה הינה מערכת נפוצה אותה מרכיבים בהתפלת מים ובמתקני מים ביתיים כגון מיני ברים. היא  מבוססות על סנן מיוחד הנקרא ממבראנה, אשר תפקידו לסנן את המים מחומרים שונים כמו –  מסוגים שונים של מתכות, חיידקים, כלור חומרי הדברה, חומרים כימיקלים שונים הנמצאים במים ועוד חומרים שונים. פעולת סינון זאת, מאפשרים מעבר רק למים ללא חומרים מזיקים.

כאשר בוחרים מערכת לסינון או טיהור מים, מומלץ לבדוק היטב עם החברה המספקת את המערכת, אלו פילטרים מותקנים בה והאם ניתן להחליף את הפילטרים והמסננים באופן עצמאי ובכן יש לוודא אילו שלבי סינון כוללים במערכת עצמה. בכל מקרה, מומלץ לבצע סקר שוק מעמיק בין המערכות ולבחור רק מערכת מקצועית ואיכותית שתשמש אתכם לאורך שנים רבות במינימום התעסקות מצדכם.

מערכות למניעת אבנית

מעבר למערכות טיהור המים, מומלץ לרכוש גם מערכות אשר יעילות להסרת אבנית מהמים. מערכת זאת עם מערכת טיהור, יעניקו לכם מים צלולים ונקיים.

 

New_logo_bereshit_highrez2 רוצה לשמוע עוד? אנחנו כאן בשבילך

פקס: 077-0888555 | דוא:ל: [email protected]

טלפון: 03-6444476נייד: 052-8209838

כתובתנו: משעול הולצברג 18, פתח תקווה


שיתוף:

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן