התקנת בר מים

התקנת בר מים
תוכן עניינים

מתקני מים או בשמם המוכר מיני ברים נעשו פופולריים בשנים האחרונות בשל המודעות של הציבור לגבי שתייה ממי הברז. בנושא מי הברז במדינת ישראל ישנו ויכוח מזה שנים רבות, שהרי משרד הבריאות טוענים בתוקף כי מי הברז הינם ראויים לשתייה, אך אם נבחן בצבעם ובטעמם, נוכל לראות כי מדובר במים עכורים בעלי ריחות וטעמי לוואי. מסיבות אלו יותר ויותר אנשים מתעניינים בהתקנת בר מים בביתם ובכך הם יוכלו ליהנות ממים צלולים ונקיים במשך כל היום.

התקנת בר מים – שפע של יתרונות

כאשר חושבים על התקנת בר מים, חושבים באופציה הטובה והמשתלמת ביותר ממגוון סיבות שונות:

הגברת צריכת המים בביתכם

דבר זה הינו חשוב ביותר, בעיקר כאשר מדובר בימי הקיץ החמים, כך תוכלו לעודד ילדים קטנים ובכלל את דיירי הבית לשתות הרבה מים.

מים מסוננים ונקיים מחומרים מזיקים

במתקני המים מותקנים מסננים מיוחדים ופילטרים שתפקידם לסנן את המים היטב ולמנוע חדירת מזיקים שונים למים, כמו – חול, חלודה, חומרים כימיקליים, כלור ועוד מזיקים וחיידקים שונים הנמצאים במים,  כך תקבלו מים צלולים ונקיים במשך כל היום.

מים חמים וקרים כל היום

מתקני מיני בר מכילים בתוכם שני סוגי ברזים ומגוון אופציות שונות. בברז מים הקרים תוכלו לקבל מים קרים וצוננים בכל שעה, מערכת הקירור עובדת 24/7 ומספקת מים קרים לפי טמפרטורה שניתן לתכנת במתקן מראש. מים החמים במתקן הם ללא ספק אופציה מצוינת וניתן בלחיצת כפתור להרתיח את המים ולהכין משקאות חמים כמו קפה ותה ואפילו ניתן להשתמש במים אלו למטרת בישול.

עיצובים מרשימים

את המתקנים ניתן למצוא במגוון רב של צבעים שונים ולהתאימם באופן מושלם לעיצוב המטבח. המתקנים מגיעים עם תאורת לדים מפוארת וכוללים צד הסבר עם הוראות הפעלה והתראה בעת החלפת הסנן או הפילטרים.

התקנת בר מים קומפקטי

ניתן למצוא מתקנים קומפקטיים וקטנים ובעת התקנת בר מים, תוכלו לבחור את המיקום המועדף עליכם ולהציבם בכל מקום שתבחרו, אם זה על השולחן במטבח, על השיש ובכל מקום אחר שתרצו, אך כמובן שיש להתקינם בקרבה לצינור המים הראשי של ביתכם.

רוצה לשמוע עוד? אנחנו כאן בשבילך

פקס: 077-0888555 | דוא:ל: [email protected]

טלפון: 03-6444476נייד: 052-8209838

כתובתנו: משעול הולצברג 18, פתח תקווה


שיתוף:

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן